OTHER ENTRY

Thursday, February 3, 2011

penantian

time blogwalking,terdengar lagu nih..waaa !!  kene sangat la ngan mood malam nih..waiting for somebody to cheer me ! mane mood ting-tong nihh ?  i'm tired for all this mess !

Penantian - Kertas.




Bulan dengarkan lantunku

bintang temanilah aku

terangi gelap malamku



Aku ingin engkau tahu

ku kan selalu menunggu

hilangkan rasa letihku

Bila nanti kau mengerti
kumohon terangi aku



Dalam hatiku

ingatkan aku

untuk menahan rasa hati lelahku
yang slalu ...
rindukan tawamu dalam hatiku



Hanya dirimu ...

beri malamku yang menghiasi jiwa

yang rapuh
terlalu merindumu
hoo oo ooo....



Bila nanti kau mengerti

kumohon terangi aku .....

Dalam hatiku

ingatkan aku

untuk menahan rasa hati lelahku
yang slalu ...
rindukan tawamu dalam hatiku
ingkatkan aku ku kan tetap menantimu
hingga hati it.
Kertas Band
tankiu cik aisyah
lagu nih best !

No comments: