OTHER ENTRY

Tuesday, February 15, 2011

myzasuki panjang ?

i hate that statemaet ! korang tak bole nak bezekan panjang ngn tinggi ke? dush ! benci wooo ..myzasuki adalah seorang yang tinggi..bukan panjang yee?? tankiu !

anyway ~ rindu kat kawan² skola rendah . sob3 ..rindu nak gaduh ngan korang sebab panggil myzasuki panjang ! huwaaa.. *lumrah manusia..sentiase ingin kembali ke mase silam..btul tak? SRAI Sungai Manggis .. kat situ lah bermula budak² yang sengal tuh panggil myzasuki panjang .. bermula dari seorang ustaz..

"miiza,camne kamu boleh tinggi?"
"mane la saye taw ustaz..terlebih makan kacang panjang kot..hee"
**jawapan budak²..biaselah bru 8tahun kot..jawab ikut imiginasi lah..tapii
"kamu bia betul..baiklah,kalo macam tuh PANJANG ari² lah makan kacang..nanti bole jadi model ! "
"ustaz??" grr
lepas sesi soal jawab tuh..hampir sume panggil myzasuki panjang..adoii..rase cam nak seletip je mulut diorang time tuh..6 tahun berlalu..siyes ~ myzasuki rindu dengan sume tuh..

BATCH 1 SRAISM ditubuhkan oleh Ariffudin .. tankiu so much ! lepas gak rindu kat korang..triple suke lah ! hahaha .. walaupon tak ramai budak perempuan dalam tuh ..myzasuki tak kesa..sebab yang panggil myzasuki panjang bukan budak perempuan..yeay ! bole gaduh lagi..

"myzasuki tu sape ea?"
"amizah panjang dak pSS lah"
"ooo"
(conversation between abob ngn zulfadli)

*haha..mule nak marah..tapi bia kan je lah..da lame kot tak dengar orang panggil myzasuki PANJANG 
thanx guy ! 





picx² ni lah yang wat myzasuki gelak bile ingat korang !

2 comments:

kay_are said...

cane panjang tinggi xleh beza ni? hee btw, panjang pun gelaran sorang member laki tu.. memang tinggi galah betul.. lol

myzasuki said...

tataw lah..maybe bM dieorang kureng kot..
hehe :DD