OTHER ENTRY

Tuesday, January 18, 2011

pabila bulan mengambang !

Photobucket

bulan tu lawa kan ?
tipu la kalo ade yg kate bulan tu tak lawaa..

tringat lak kat panda syg
ohh myza !
ape nak jadi ngan kamu nihh ?
hahaha
well , tadi time nga bagi makan kucing
then tengok langit jap
terbaekk lahh !
bulan penuh  ~
suke.suke.suke
then teringat time form4
time tuh nga daki bukit jugra
bulan penuh gak
cun habis !
mule r nak berangan
 Photobucket                                                                                                                                                                         

kalo si dia ade mesti best kn?
malang nye die jauhh..
tangan mule la gatal
mencari handphone
menaip message
M :"awk² kan best kalo awk ade same"
P : "saya slalu ade laa..dalam hati awk ;)"
M : "bulan malam nih cantek kn ? "
p : "awk nak ? nnt saya amikkn ye ?"
**so sweett !


( M=myza , P=panda)
Photobucket
bile da da turun bukit jugra
bulan da tade.
ish
potong line r.
bru nak feeling² agi
M : beb,bulan da tade laa
C : hubby ko da amik laa
M : tu bukan hubby laa , tu kawan.
C : kawan cmtuh ? jangan jual mahal la beb
M : bukan jual mahal laa .dy tak pena ckap pape

(M=myza , C=comot)
Photobucket
3minggu lepas tuh.
P : awak,saya de sesuatu nak gtaw awk
M : ape die ?
P : saya de suke ngn some1 nih..awk bole tlg tak ?
**erk ?die suke org lain ? tp sejak bile?
P : awk,saye ckp ngn awk nihh ..
M : ye² saye dengar..tp tolong ape?saya kenal ke?
P : saya nk awk knl dgn die.die selalu slah phm tntg kite
M : nape lak ? kite kan kawan ,pe masalah nye
P : saya da banyak kali gtaw.saya ckap saya anggap awk cam adk jee
M : ouhhh 
**trus matikn fon..frusttt !
Photobucket
17.jan.2011
ohh bulan !
camne P skunk ea?
tade khabar.
bahagia la kot..
luka kat hati da baek
tp 
petang tadi ley lak luke kat tangan
huwaaa !
tak sakit tp ngade² lebih
hahaha
luke sikit . tapi darah nye banyak ~
hurmm
aritu luke kat hati banyak
mesti darah nye lagi bnyk kn?
tp nape tak msuk spital ?
luke dalam tuhh
bahaya woo 
gedix r myza !
Photobucket
th3 EnD.

No comments: