OTHER ENTRY

Sunday, January 9, 2011

bile mereka tanye pasal die

bile da 18 tahun nihh..majoriti tanye, "myza ko dah ade ke blom ? blom jugak ? hahaha . kecian btol ko nih " cam sengal je soalan tuh..relax sudaa..bru 18 blom 81 lagi .. nk keco² pehal? taw la korang da bnyak tuka kn.. ade aku kesa ? siyes ! aku masih single ! not available lahh..tunggu die kot..hahaha..jgn tanye sape die ..aku tataw **actually pure² tataw..ngee 


so,nape tak kapel je ? sebab ,

  • pakwe ? tade sape yg ley trime aku seadanye ..mule² knal ok..lame² , "myza , sape tu ? nape myza rapat ngn die ? bole tak myza ituu .. pastu myza kne cmnih .." oh, shitt ! siyes aku tak suke org camtuh. . blom ape² lagi da kate itu ini..menyampah dowhh

  • hati ini kate " kawan² lagi best" siyes..bkn niat utk mempermainkan .. tp blom sedia lagi..serik kott .. asyik kne tipu , kne kontrol ,kene bulii..hahahaha
ciri pakwe idaman hati msti la 5K ..cam sengal ! bajet pon ye gakk..haha  ..oh myza ! **gi interview mumy ngn dady kalo nk taw 5K tu ape :p 


pstt , mereka tanye saye .. siape AMIN ?
die kawan terbaek saye
walaupon kami sentiase gaduh 
die memang baek !
saya sayang die :p

No comments: